Overslaan en naar de inhoud gaan

Het netwerkeffect; je merk consistenter in beeld en geluid

In deze sessie leer en ervaar je de dynamiek van het netwerkeffect (ADCN) en welke - cruciale - rol audio hierin speelt (Talpa Network).
Talpa Network

Wij zijn Talpa Network: een open medianetwerk actief op het gebied van video, audio, digital, print en e-commerce. Ons motto is ‘samen bereik je meer’. Dat slaat op hoe we werken én hoe wij impact maken. In een steeds internationaler wordend medialandschap zorgt ons media-netwerk ervoor dat content van Nederlands makers en merken blijft aankomen bij ons geliefde lokale publiek. Met onze hoofdmerken (SBS6, NET5, Veronica, Radio 538, Radio 10, Sky Radio, LINDA., VakantieVeilingen en ActievandeDag), vertrouwde formats én slimme partnerships bereiken we wekelijks meer dan 90% van Nederland.

Lees meer

We zijn continu op zoek naar manieren om nog meer mensen nog beter te bereiken met onze content: dat doen we met onze mensen, makers, merken én ons saleshuis Talpa Media.  

Talpa Network is in 2017 opgericht door viervoudig Emmy Award-winnaar John de Mol. 

Lees minder
Het netwerkeffect; je merk consistenter in beeld en geluid
Het netwerkeffect; je merk consistenter in beeld en geluid

Tijdens Marketing Live! op 16 november verzorgt Talpa Network in samenwerking met ADCN | Club For Creativity een sessie die je niet wilt missen! In deze (interactieve) sessie leer en ervaar je namelijk de dynamiek van het netwerkeffect en welke -cruciale - rol audio hierin speelt.

Talpa Network vertelt je welke rol audio in de mediamix speelt en geeft een deep dive in 'sonic branding'. Hoe klinkt jouw merk en welke kansen biedt het consistenter gebruik van audio? Daarna laten we samen met ADCN zien hoe het netwerkeffect voor merken tot stand komt bij de juiste combinatie van creatieve ideeën en crossmediale strategie. In een energieke game met de hele groep ervaar je zelf hoe het netwerkeffect tussen mensen ontstaat. In kleine groepjes bespreek je met je peers de implicatie en toepassing van de inzichten voor de creatieve en mediastrategie van jouw merk.

Graag nodigen we je uit hierbij te zijn! Deze sessie is ook toegankelijk wanneer je geen kaart voor Marketing Live! hebt.  Meld je snel aan want het aantal plekken is beperkt. Aanmelden kan via de site van Marketing en Effie Live!

Wanneer:         16 november 15:00 -17:00

Locatie:             Club Za (direct naast Theater Amsterdam)
Danzigerkade 4, 1013 AP Amsterdam

Sprekers & Facilitators

  • Joris van der Pol, Algemeen Directeur OMS, Talpa Network
  • Willemijn van Hussen , TAMBR
  • Dinesh Sonak, Managing Director, ADCN | Club for Creativity
  • Patrick Leenheers, Program Director Innovation, THNK School of Creative Leadership

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Talpa Network

Wij zijn Talpa Network: een open medianetwerk actief op het gebied van video, audio, digital, print en e-commerce. Ons motto is ‘samen bereik je meer’. Dat slaat op hoe we werken én hoe wij impact maken. In een steeds internationaler wordend medialandschap zorgt ons media-netwerk ervoor dat content van Nederlands makers en merken blijft aankomen bij ons geliefde lokale publiek. Met onze hoofdmerken (SBS6, NET5, Veronica, Radio 538, Radio 10, Sky Radio, LINDA., VakantieVeilingen en ActievandeDag), vertrouwde formats én slimme partnerships bereiken we wekelijks meer dan 90% van Nederland.

Lees meer

We zijn continu op zoek naar manieren om nog meer mensen nog beter te bereiken met onze content: dat doen we met onze mensen, makers, merken én ons saleshuis Talpa Media.  

Talpa Network is in 2017 opgericht door viervoudig Emmy Award-winnaar John de Mol. 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in