'Gestage groei voor online advertising'
De uitgaven aan online adverteren zijn stabiel en zullen de komende jaren een gestage groei vertonen.
De bestedingen zullen dit jaar uitkomen op 7,6 miljard dollar, een bescheiden 7 procent stijging ten opzichte van de 7,1 miljard vorig jaar. Ondanks de economische vertraging, blijven de uitgaven aan online advertising groeien, naar 10,3 miljard dollar in 2002 en met een top van 23 miljard dollar in 2005. Die voorspelling doet het Amerikaanse onderzoeksbureau eMarketer naar aanleiding van voorspellingen van ruim vijftig onderzoeksbureaus en consultancies. Hoewel de voorspellingen sterk uiteenlopen, van 4,7 miljard dollar tot 12,6 miljard dollar, stelt eMarketer dat 7,6 miljard dollar de 'best fit' is op basis van alle beschikbare gegevens.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid