Overslaan en naar de inhoud gaan

Gelink start media-adviesbureau

Strategy consultant Erik-Jan Gelink start Provice Strategy Consulting, een adviesbureau specifiek gericht op de media- en entertainment…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe onderneming moet steun bieden aan bedrijven binnen de media en entertainment die te kampen hebben met de slechte economische omstandigheden, de invloed van digitalisering en het veranderende gedrag van consumenten. Gelink werkt met een netwerk van adviseurs en zal een eveneens eigen personeel in dienst nemen.

related partner content for mobile comes here

De afgelopen tien jaar werkte Gelink als zelfstandig strategisch adviseur en interim manager bij onder meer UPC, Digitenne, PcM, Telegraaf Media Groep, KPN Mobiel, ABN AMRO.tv, DutchView en Deloitte Consulting. Daar voor werkte hij bij Unilever en The Gillette Company. Hij noemt zichzelf 'telecom- en mediasector expert met ervaring bij publieke- & commerciële omroep...marketing en sales-specialist en strategy consultant.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in