Dove-stickers op lockers


Sinds vorige week zijn lockers in 54 Fitness & Healthcentra-filialen van HealthCity beplakt met meters grote stickers. De stickers zijn ter promotie van het Unilever-merk Dove en het product Go Fresh.
Volgens het persbericht is Unilever de eerste die dit in Nederland doet. Boomerang Media voert de campagne uit.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe doelstelling van deze campagne is om Dove op een ‘indringende’ manier onder de aandacht te brengen bij een afgebakende doelgroep. De beslotenheid van een fitnesscentrum leent zich daar volgens Unilever en Boomerang media prima voor.
Ook deel van de campagne: de deelnemende fitnesscentra krijgen gratis deodorant om als samples in de lockers te plaatsen en in douchedispensers wordt douchegel aangeboden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid