Finalisten Marketing Excellence Awards '09 bekend


De jury van de Marketing Excellence Awards heeft vandaag de finalisten van de Marketing Excellence Awards bepaald. Bol.com, G-Star en Sensation (ID&Q) maken kans hét marketingbedrijf van het jaar te worden.
De finalisten zijn gekozen uit een longlist van genomineerden. Tijdens het Marketing Excellence Event op 26 november worden de winnaars bekend gemaakt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe overige drie awards zijn voor beste product-markt-combinatie, marketingcase of marketingconcept. De finalisten in de verschillende categorieën zijn:
Innovatie
• Brennels
• Dwarsligger (Drukkerij/Uitgeverij Jongbloed)
• Rituals
Connected Customer
• Buzzer
• Hi
• Marktplaats.nl
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
• Fishes
• Plakkies (Stichting KidsRights i.s.m. TU Delft)
• Triodos Bank
Om in aanmerking te komen voor een Marketing Excellence Award moet een organisatie uitblinken in markt- en klantgerichtheid, succes en continuïteit, en vernieuwend en onderscheidend vermogen. Uiteindelijk leiden al deze criteria tot een inspirerende bijdrage aan het vakgebied. De impulsprijzen dienen te voldoen aan de excellence factoren van een categorie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid