Overslaan en naar de inhoud gaan

Finalisten Marketing Excellence Awards '09 bekend

De jury van de Marketing Excellence Awards heeft vandaag de finalisten van de Marketing Excellence Awards bepaald. Bol.com, G-Star en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury van de heeft vandaag de finalisten van de Marketing Excellence Awards bepaald. , en (ID&Q) maken kans hét marketingbedrijf van het jaar te worden.

related partner content for mobile comes here

De finalisten zijn gekozen uit een longlist van genomineerden. Tijdens het Marketing Excellence Event op 26 november worden de winnaars bekend gemaakt.

De overige drie awards zijn voor beste product-markt-combinatie, marketingcase of marketingconcept. De finalisten in de verschillende categorieën zijn:

Innovatie
• Brennels
• Dwarsligger (Drukkerij/Uitgeverij Jongbloed)
• Rituals

Connected Customer
• Buzzer
• Hi
• Marktplaats.nl

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
• Fishes
• Plakkies (Stichting KidsRights i.s.m. TU Delft)
• Triodos Bank

Om in aanmerking te komen voor een Marketing Excellence Award moet een organisatie uitblinken in markt- en klantgerichtheid, succes en continuïteit, en vernieuwend en onderscheidend vermogen. Uiteindelijk leiden al deze criteria tot een inspirerende bijdrage aan het vakgebied. De impulsprijzen dienen te voldoen aan de excellence factoren van een categorie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in