Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Klikjevoordeel en E Power

Online shoppingcenter Klikjevoordeel.nl gaat op 2 november officieel van start. Commercials zijn te horen op de radiozenders van E Power.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Samen met Pors Creative Impact werd een reeks radiocommercials gecomponeerd met als pay-off ‘je verdient ze snel op Klikjevoordeel.nl’. Naast radio wordt het shoppingcentre ook gepromoot via print- en onlinereclame. De filosofie van is ‘keep it simple’, de bezoekers belanden zonder hinderlijke barrières in maximaal 4 kliks bij het product van hun keuze.

related partner content for mobile comes here

Belangrijke productgroepen zijn vakantie, telefonie, mode, tv & dvd, foto & film, computers, sport en energie. Hiervoor is een partnership met TradeTracker opgezet, dat merknamen als Wehkamp, Vakantiediscounter, Modern, Hi, Kras, Otto en Aktiesport inbrengt, maar ook producten van een aantal minder bekende webshops. Daarnaast wordt er op dit moment met diverse adverteerders gesproken over directe samenwerkingsverbanden en promoties.

Jan Lagrouw, directeur van E Power: “Wij bieden een platform om naamsbekendheid voor Klikjevoordeel.nl op te bouwen. Maar ook voor de partijen die participeren in het project, door bijvoorbeeld een nonspotcampagne via onze radiozenders en hun websites te koppelen aan leadwerving of direct sales.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in