Samenwerking Klikjevoordeel en E Power
Samen met Pors Creative Impact werd een reeks radiocommercials gecomponeerd met als pay-off ‘je verdient ze snel op Klikjevoordeel.nl’. Naast radio wordt het shoppingcentre ook gepromoot via print- en onlinereclame. De filosofie van Klikjevoordeel.nl is ‘keep it simple’, de bezoekers belanden zonder hinderlijke barrières in maximaal 4 kliks bij het product van hun keuze.
Belangrijke productgroepen zijn vakantie, telefonie, mode, tv & dvd, foto & film, computers, sport en energie. Hiervoor is een partnership met TradeTracker opgezet, dat merknamen als Wehkamp, Vakantiediscounter, Modern, Hi, Kras, Otto en Aktiesport inbrengt, maar ook producten van een aantal minder bekende webshops. Daarnaast wordt er op dit moment met diverse adverteerders gesproken over directe samenwerkingsverbanden en promoties.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaJan Lagrouw, directeur van E Power: “Wij bieden een platform om naamsbekendheid voor Klikjevoordeel.nl op te bouwen. Maar ook voor de partijen die participeren in het project, door bijvoorbeeld een nonspotcampagne via onze radiozenders en hun websites te koppelen aan leadwerving of direct sales.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid