DWDD scoort hoog met Twitter bereik, minder met actieve twitteraars
In samenwerking met Spot brengt Adformatie de wekelijkse GfK Twitter TV Ratings.
Het hoogste bereik op Twitter is wederom voor De Wereld Draait Door, dat met 80 duizend twitteraars het nipt wint van So You Think You can Dance. Wel is het aantal actieve twitteraars dat aan dit RTL 5 programma meedoet ruim twee keer zo hoog. Deze week valt verder op dat de uitzending “Vroege vogels” (NPO 2) met een relatief laag aantal tweets een uitzonderlijk hoog aantal impressies haalt. De verklaring is dat caberetier Jochem Myjer over deze uitzending heeft getwittert; met zijn meer dan 750 duizend volgers zorgt dat voor een hoog aantal impressies.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuMeer cijfers bij SPOT, o.a met rankings op zenderniveau en een uitsplitsing tv- en sportprogramma's.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid