Overslaan en naar de inhoud gaan

Marco Louwerens zenderdirecteur RTL Z

Hij blijft ook verantwoordelijk voor RTL 7.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

 

related partner content for mobile comes here

De nieuwe zender richt zich op Nederlanders met een ondernemende geest en is een van de drie pijlers van het nieuwe RTL Z. De andere twee pijlers zijn digital en live events.

Louwerens over het karakter van RTL Z: &;We zijn heel hard aan de slag om een zender neer te zetten die informatie en entertainment perfect combineert. Zakelijk, politiek en breaking news blijven heel belangrijk, die horen tenslotte bij het DNA van RTL Z, maar we komen met meer thema’s. Tech, innovatie, lifestyle en personal finance maken straks deel uit van een gevarieerde programmering, die de thema’s van Z op een nieuwe manier belicht en afwisselt met onder andere documentaires.&;

RTL Z is vanaf 7 september als volwaardige tv-zender in het digitale basispakket van tv-aanbieders beschikbaar.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in