DJBroadcast brengt met Adobe nieuwe app uit


[PERSBERICHT]
Het high end digitale magazine op het gebied van lifestyle, kunst en muziek is direct te downloaden in de App Store. De app werd mede ontwikkeld door het creatieve bureau The Saints. Als partner van Adobe maakt The Saints veelvuldig gebruik van Adobe DPS en heeft het bureau diverse tools en services ontwikkeld voor Adobe DPS, waarmee content eenvoudig en aantrekkelijk op mobiele platformen en schermen gepresenteerd kan worden.
De internationaal georiënteerde app werd geproduceerd door het Nederlandse team, in samenwerking met het team van DJBroadcast in Berlijn. Dit team bestaat sinds 2012 en is in het leven geroepen om de internationale positie van DJBroadcast te verstevigen. DJBroadcast Magazine bestaat al sinds 2002 en heeft zijn sporen verdiend in de muziek-, kunst- en lifestyle-wereld. Het magazine gaat nu een flinke stap verder door de content interactief te maken met behulp van Adobe DPS.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAfgelopen zomer maakte Adobe bekend dat in de afgelopen twee jaar 100 miljoen digitale downloads, waaronder magazines, kranten, zakelijke publicaties en apps, zijn geleverd aan klanten. Al deze publicaties zijn gecreëerd met Adobe DPS. Hedendaagse succesvolle uitgevers, zoals Sanoma en publicaties zoals Voetbal International, FD Persoonlijk van Het Financieele Dagblad en weekblad Elsevier gebruiken DPS om de digitale edities van hun publicaties uit te brengen. Met de explosieve groei van het gebruik van tablets, zijn er steeds meer grote merken, waaronder Renault en Stryker, die Digital Pu
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid