Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is de longlist van San Next Merkenbouwer 2022

15 talenten strijden dit keer mee om de titel.
Het Accent
Het Accent
Het Accent
Het Accent

Het vele marketingtalent dat er in Nederland is op het podium zetten, inspireren en stimuleren. Dat is het doel van de ‘aanmoedigingsprijs’ San Next Merkenbouwer Accent. Ook dit jaar strijden talentvolle jonge marketeers om de titel SAN Next Merkenbouwer 2022. Dit zijn de genomineerden:

related partner content for mobile comes here

Nadieh Cissen - Beter Bed

Alexandra Knoef - De Vegetarische Slager

Lena Knoerzer - Fairtrade Original

Tessa Stolwijk - Fairtrade Original

Robert Polet - Heineken Nederland

Amber Reinink - Iglo Nederland

Sophie Swagemakers - Iglo Nederland

Michelle van Dijk - Karwei

Ruben Scholten - McDonald's Nederland

Manouk Gunter - Nederlandse Loterij | Staatsloterij

Marieke Lazeroms - Plus Retail

Jordi Hillenga - Scapino Retail

Maud Olieslagers - Stëlz

Annabel Hoogendoorn - Sunt

Nizar Ben Messaoud - Unilever

Bekendmaking

Alle genomineerden bereiden een whitepaper voor op basis waarvan de San Next Merkenbouwer Jury onder leiding van Juryvoorzitter René Repko de shortlist samenstelt. De vijf kandidaten die op de shortlist terecht komen, zullen zich op maandag 8 mei 2023 presenteren aan de jury waarna - na beraadslaging - de winnaar wordt vastgesteld. Deze wordt bekend gemaakt tijdens de San Accent Uitreiking op 25 mei 2023.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in