Premium Purpose Marketing Hoe Coca-Cola Nederland frisdrank neerzet als een verantwoord product Door zwaar in te zetten op de suikervrije varianten. Therese Noorlander en Kirsten van Zandwijk over de strategie.
Advertorial De be-invloeding van de Online Marketingmix door Web 5: mixed reality, social algoritmen en privacywetgeving Op donderdag 1 november om 16.00 uur geeft Patrick Petersen een interactief webinar en geeft zijn visie op dit onderwerp.
Premium Merkstrategie Amsterdam danst op ADE, merken dansen mee Het Amsterdam Dance Event , dat deze week begint, trekt behalve 400 duizend bezoekers ook steeds meer merken.
Carriere Bram Holzapfel weg bij DDB & Tribal Amsterdam De creatief directeur gaat voor zichzelf beginnen.
Premium Merkstrategie Heineken verbindt zich aan Formule E, maar is niet te zien op de e-bolides Het elektrische equivalent van de Formule I leent zich volgens Heineken perfect voor het bereiken van de doelgroepen millennials en GenZ.
Purpose Marketing ‘Stelling nemen opent veel nieuwe deuren’ Half november vinden de Epica's en Creative Circles plaats in Amsterdam. Deelnemende partijen als KPN en SuperHeroes beschouwen vast voor.
Partnerbijdrage Clear Channel Nederland nieuwe exploitant in stad Utrecht Hiermee voegt Clear Channel Nederland ruim 1.600 analoge vakken en 60 digitale schermen toe aan haar outdoor portfolio.
Merkstrategie Deze 12 boeken zijn genomineerd voor de PIM Marketing Literatuur Prijs Op de shortlist staan onder meer de boeken van professor Ruud Frambach, Steven van Belleghem en Guy van Liemt & Gert Koot.
Contentmarketing YouTube gaat adverteren op tv en WhatsApp komt met een vakantiemodus Contentmarketing bureau Blauw Gras praat je bij in de #lekkersociaal!
Premium Merkstrategie De sleutel tot merkrelevantie? Zoek het conflict en los het op In 12 afleveringen belicht Marc Oosterhout 12 principes van positioneren. #6: het conflict.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid