Overslaan en naar de inhoud gaan

Council moet Facebook helpen bij marketing

Facebook stelt een EMEA Client Council samen met vertegenwoordigers van merken en organisaties. Deze groep moet ‘luisteren, inspireren…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het sociale netwerk wil prioriteiten op elkaar afstemmen om een grotere impact te kunnen hebben in de regio Europa, Midden-Oosten en Afrika (EMEA). Het opzetten van een ‘adviesraad’ is daar onderdeel van.

De nieuwe EMEA Client Council zal bestaan uit vertegenwoordigers van merken/bedrijven en organisaties uit Europa, Afrika en het Midden Oosten. Ook mensen uit de top van Facebook hebben zitting.

In een persbericht meldt Facebook: ‘Technologie moet de kwaliteit van creativiteit ondersteunen, niet vervangen. Daarom is Facebook het hart van “storytelling”. De EMEA Client Council zal Facebook helpen bij de voorwaarden om te komen tot goede creatieve advertenties - uitstekende copy en rijke beelden - met content die de unieke interesses, passies en persoonlijkheid van mensen weergeeft.’

Iain Jacob, President of Dynamic Markets Starcom MediaVest Group, is één van de mensen in de raad. Hij zegt: ‘In alle discussie rondom data, vergeten we vaak dat ons vak om mensen draait. Deze groep professionals wil ervoor zorgen dat het debat voorwaarts kan gaan en verschuift van een puur transactioneel, datagericht gesprek naar een gesprek dat over mensen, interessante creativiteit en betrokkenheid gaat.’

Dit is de samenstelling van de EMEA Client Council

related partner content for mobile comes here

Rob Horler, CEO Northern Europe, Aegis Media
Cedric Boehm, Zone Europe Strategic Planning, Nestlé
Rob Master, VP, Media: Americas & Europe, Unilever
Gigi Levy, Angel Investor
Iain Jacob, President, Dynamic Markets, Starcom MediaVest Group
Eleonore Ogrinz, Head of International Advertising, Red Bull
Steven Althaus, Director of Brand Management, BMW
Markus Fuchshofen, SVP Online Sales & Marketing, Bonprix
Nick Lawson, CEO, Mediacom
Colin Gottlieb, CEO EMEA, Omnicom Group
Sophie Blum, CEO Israel, P&G
Anders Sundt-Jensen, Head of Marketing Communications, Volkswagen
Jerome Cochet, Senior Vice President Sales, Zalando
Stephen Taylor, CMO Europe, Samsung EHQ
Rob Degroot, EVP ENA, Reckitt Benckiser
Tricia Welber, CMO EMEA, The Walt Disney Company
Gerry D’Angelo, European Media Director, Mondelez

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in