Coca-Cola stapt met Royal Bliss in het vibrerende domein van de cocktail


Royal Bliss, een softdrinkmerk dat is ontwikkeld door Coca-Cola Company Spanje, wordt ook gelanceerd in Nederland. De vier frisdrankvarianten (twee tonics, een ginger ale en een bessenlimonade) zijn bedoeld als basis voor cocktails in het luxe segment, het geldende jargon daarvoor luidt: ‘premium mixers’.
De (hippe) horeca speelt een belangrijke rol in de marketing van cocktail-ingrediënten (zowel alcoholisch als non-alcoholisch), vandaar dat Coca-Cola ook in Nederland samenwerkt met cocktailbars en bartenders die er toe doen. Zo bedacht de beste Nederlandse bartender van 2018, Ben Lobos, voor Royal Bliss een recept met Royal Bliss Vibrant Yuzu Tonic Water (één van de twee tonics).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Shinen
Margreet van Staalduijnen, die bij Coca-Cola Nederland de rol van senior brand manager flavour & adults vervult zegt over Royal Bliss: ‘We laten de alcohol shinen en zijn dus niet dominant.’
Het merk organiseert voor Royal Bliss-serverende horecazaken een cocktailcompetitie. De drie winnaars mogen mee op inspiratiereis naar Spanje of krijgen een gastbartender in de zaak.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid