Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola light wordt Coca-Cola light taste en verbreedt smaakrange

De verpakking wordt vernieuwd en de introductie wordt ondersteund met de nieuwe campagne ‘Take it lightly’.
Coca-Cola Light taste
Coca-Cola Light taste
© Coca-Cola Nederland
Coca-Cola Light taste
Coca-Cola Light taste
© Coca-Cola Nederland

Coca-Cola light, dat 35 jaar geleden in Nederland werd geïntroduceerd, is vanaf nu ook verkrijgbaar in de (uiteraard eveneens suikervrije) varianten Ginger Lime en Exotic Mango. ‘Lichte, exotische smaken’, zegt Coca-Cola Nederland.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast is het ontwerp van de verpakking aangepast. De zilveren look wordt aangevuld met het rode Coca-Cola logo en de inscriptie ‘light taste’. Daarnaast onderscheiden de smaken zich met verschillende kleuren. De nieuwe Coca-Cola light taste smaken zijn verkrijgbaar in 250 ml slim-cans.

Irritaties

De introductie gaat gepaard met de nieuwe campagne ‘Take it lightly’. Coca-Cola Nederland: ‘Via onder andere een tv-commercial, OOH, digital, sampling en PR worden herkenbare dagelijkse situaties en irritaties van stellen in beeld gebracht.

Coca-Cola Light taste

My guy

Het uitgangspunt is: Coca-Cola light taste biedt lightness binnen een relatie om zo meer te genieten van het leven en elkaar.’ De commercial wordt muzikaal begeleid door een nieuwe editie van het nummer ‘My Guy’ van Mary Wells. De campagne is doorvertaald naar Facebook met de ‘Light Love Home Test’. ‘Daar kun je testen hoe “light” jouw relatie is.’

Relatietest
Relatietest Coca-Cola Nederland
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in