(Campagne) Ricoh’s nieuwe merkboodschap
Ricoh lanceert deze week een nieuwe, wereldwijde merkboodschap, met als tagline imagine. change.
De tagline geeft uitdrukking aan de veranderende mondiale aanwezigheid van het merk Ricoh en de sterkere nadruk die wordt gelegd op dienstverlening, aldus het printerbedrijf. Het serviceaanbod van Ricoh omvat bijvoorbeeld het managen van document- en it- services.
Ricoh wil zich als klantgerichter positioneren en laten zien dat het makkelijk mee kan veranderen met de veranderende wereld.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta‘Het vermogen om te veranderen is tegenwoordig een essentiële factor voor het succes van een onderneming’, aldus Shiro Kondo, President en CEO van Ricoh. ‘Technologie verandert sneller dan ooit en klanten zijn verplicht mee te veranderen. Wie dat niet kan, raakt achterop. Ricoh wil zijn klanten hierbij helpen en zet zich in voor verandering door innovatie. Dat is wat we bedoelen met imagine. change.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid