Overslaan en naar de inhoud gaan

Byron Sharp omarmen legt Hero geen windeieren

Hero komt na ruim zeven jaar weer eens met een cassis-campagne, maar het verschil maakt het merk met het gedachtegoed van Byron Sharp.
Miniatuurvoorbeeld
© Hero
Miniatuurvoorbeeld
© Hero

Het was alweer zeven (7!) jaar geleden dat Hero zijn held met een serieuze reclamecampagne op het schild hees. Die held is de cassis (zie commercial uit 2011 onderaan dit artikel.) Dat wisten ze bij Hero al, maar consumentenonderzoeken wezen dat nogmaals uit, zegt Ralf Wijnveldt, senior brand manager cereals & soft drinks bij ‎Hero Benelux. ‘Dat is misschien toch wel  ons meest bekende product. En of je dat nou vraagt aan iemand van 18 of aan een vijftiger, allemaal zeggen ze Hero cassis te kennen van bij oma. ‘Heel eerlijk gezegd zagen we dat in eerste instantie niet als heel erg positief. Maar daar kijken we nu anders tegenaan. Het is een positieve associatie die letterlijk generaties lang standhoudt. Dat gegeven is dan ook als uitgangspunt genomen voor de nieuwe commercial’ (bureau: Don’t Say Nothing, zie hieronder).

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in