Bedenk zelf thema voor Adformatie's Infusion
Tijdens Infusion staat dit jaar de doelgroep jeugd centraal. Bezoekers worden in één middag op de hoogte gebracht van de nieuwste communicatiemiddelen die jongeren gebruiken. In negen doorlopende, kleinschalige sessies komen technieken als seeding, crowd sourcing, mobile advertising en gaming uitgebreid aan de orde. Naast de do’s en don’ts krijgen bezoekers de mogelijkheid om actief met deze middelen te experimenteren.
Behalve deze sessies is er een plenair programma, waar onder andere filmmaker Aneta Lesnikovska, Mediasnackers’ DK en de marketingmanagers van Hi, Bacardi en Terre des Hommes optreden. Verder zijn tijdens Infusion onder meer vertegenwoordigd: Young Works, Pool Worldwide, Hyves, The Crowds, Spunk, Ice Mobile en Coke Zero.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMeer informatie: www.adformatie.nl/infusion.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid