Overslaan en naar de inhoud gaan

Bedenk zelf thema voor Adformatie's Infusion

Het thema van een van de sessies tijdens Adformatie’s Infusion, hét congres voor marcom-professionals, is op dit moment nog niet…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens Infusion staat dit jaar de doelgroep jeugd centraal. Bezoekers worden in één middag op de hoogte gebracht van de nieuwste communicatiemiddelen die jongeren gebruiken. In negen doorlopende, kleinschalige sessies komen technieken als seeding, crowd sourcing, mobile advertising en gaming uitgebreid aan de orde. Naast de do’s en don’ts krijgen bezoekers de mogelijkheid om actief met deze middelen te experimenteren.

related partner content for mobile comes here

Behalve deze sessies is er een plenair programma, waar onder andere filmmaker Aneta Lesnikovska, Mediasnackers’ DK en de marketingmanagers van Hi, Bacardi en Terre des Hommes optreden. Verder zijn tijdens Infusion onder meer vertegenwoordigd: Young Works, Pool Worldwide, Hyves, The Crowds, Spunk, Ice Mobile en Coke Zero.

Meer informatie: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in