Overslaan en naar de inhoud gaan

Astmafonds wint Dagbladgoud

Een advertentie voor het Astmafonds is winnaar geworden van Dagbladgoud 2006, de publieksverkiezing van de beste dagbladadvertentie van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vakgoud, de beste krantenadvertentie volgens een vakjury, ging dit jaar naar Amnesty International.
De Astmafonds-uiting, van de hand van Living the brand, werd gekozen nadat in de week van 5 tot en met 12 februari 46.857 mensen hun stem hadden uitgebracht. De advertentie van Amnesty International, gemaakt door Bakker Linssen id, werd als beste gejureerd door een vakjury bestaande uit Marjolein Moorman, voorzitter (SWOCC), Léon Bouwman (Adformatie), Marianne Bruijn (RVD/DPC), Taco Kingma (Campina Nederland), Ron Meijer (Imagine’) en Matthijs Slot (TBWANeboko).

related partner content for mobile comes here

Diezelfde vakjury werd ook gevraagd een voorspelling te doen over welke advertentie de publieksprijs zou winnen. Die voorspelling bleek, net als vorig jaar, onjuist: men koos voor de Spaarleeuw-advertentie van de Postbank, gemaakt door Leukwerkt Worldwide. Volgens Jacqueline van den Heuvel van het Cebuco werd er dit jaar 15 procent meer gestemd dan vorig jaar. Op 7 maart ontvangen de winnaars de Dagbladgoud- en Vakgoud awards tijdens een winnaarslunch.
Zie: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in