
Vistar Media, dat onder andere een inkoopplatform voor digital out of home-reclame aanbiedt, wordt ingelijfd door de Amerikaanse tak van T-Mobile. Het telecombedrijf betaalt 600 miljoen dollar in contanten voor Vistar Media.
Voor Vistar Media - dertien jaar geleden opgericht - is de overname een grote stap. Het bedrijf deed een paar jaar geleden zelf nog overnames. Zo werd Sage+Archer toegevoegd aan het portfolio, dat vorig jaar onder de naam Vistar Media is doorgegaan.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAdvertising belangrijker voor T-Mobile
Voor de Amerikaanse tak van T-Mobile betekent de overname dat het bedrijf een grotere speler wordt in de wereld van (out of home) advertising. T-Mobile doet in de Verenigde Staten al advertising op uiteenlopende schermen, waaronder digitale tv en in apps.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee