Overslaan en naar de inhoud gaan

Hema-medewerkers worden gek van bizarre details klanten, Bol.com wil er juist meer

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
best social hema
best social hema

Als winkelmedewerker heb je iedere werkdag een hoop te verduren. Zo moet je luisteren naar de meest bizarre levensverhalen van klanten, of je het nou wil of niet.

related partner content for mobile comes here

Hema snapt dat medewerkers hier helemaal gek van worden en laat hun frustratie in een video zien. Al snel krijgt de winkel reactie van Bol.com, die helemaal niets van de irritatie begrijpt en de vreemde verhalen blijkbaar met alle liefde aanhoort. Maar misschien komt dat ook doordat de webshop alleen digitale klanten spreekt...
 

Een oproep van Hema aan alle klanten: houd de bizarre details van je leven alsjeblieft voor je.


Niet alleen Hema-medewerkers hebben te maken met dit soort opmerkelijke verhalen.

best social


Verkoopmedewerkers zijn immers de nieuwe psychologen.

bestsocial


Je kan het ook positief bekijken.

bestsocial


Eén ding is zeker: ’te veel informatie’ staat niet in het woordenboek van Bol.com.

bestsocial

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in