Hema-medewerkers worden gek van bizarre details klanten, Bol.com wil er juist meer
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Als winkelmedewerker heb je iedere werkdag een hoop te verduren. Zo moet je luisteren naar de meest bizarre levensverhalen van klanten, of je het nou wil of niet.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hema snapt dat medewerkers hier helemaal gek van worden en laat hun frustratie in een video zien. Al snel krijgt de winkel reactie van Bol.com, die helemaal niets van de irritatie begrijpt en de vreemde verhalen blijkbaar met alle liefde aanhoort. Maar misschien komt dat ook doordat de webshop alleen digitale klanten spreekt...
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuEen oproep van Hema aan alle klanten: houd de bizarre details van je leven alsjeblieft voor je.
Niet alleen Hema-medewerkers hebben te maken met dit soort opmerkelijke verhalen.
Verkoopmedewerkers zijn immers de nieuwe psychologen.
Je kan het ook positief bekijken.
Eén ding is zeker: ’te veel informatie’ staat niet in het woordenboek van Bol.com.
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid