Zeeman krijgt wereldwijd lof voor pantyreclame


De nieuwste commercial van textielketen Zeeman en bureau Persuade Brand Interaction wordt wereldwijd geprezen. Yahoo News noemt de reclame een ‘briljant voorbeeld van diversiteit’ en Glamour roept Amerikaanse lingeriefabrikanten op om Zeemans voorbeeld te volgen.
Zeeman: Iedereen mooie benen
In de pantyreclame zie je namelijk ook een vrouw met een prothese. Hiermee wil Zeeman laten zien dat de panty’s echt voor iedereen zijn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSFocus op de benen
‘Lange benen, korte benen, stoere benen, slanke benen en stevige benen. Iedereen mooie benen met onze Lady Fit panty’, schrijft Zeeman bij het filmpje op de Facebook-pagina. In de video zie je allerlei soorten vrouwen. Ze zijn in beeld gebracht vanaf hun middel, zodat de focus op hun benen ligt.
Sociale media
Naast het lof van sites als Buzzfeed, Hello Giggles, Cosmopoliatan en Glamour, krijgt het filmpje veel positieve reacties op sociale media:
(Lees ook deze blog van Irma)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid