Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanne Groot Koerkamp van Glamour naar Linda.

Ze wordt adjunct-hoofdredacteur Linda. & hoofdredacteur Linda.meiden
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Groot Koerkamp (34) is op dit moment nog hoofdredacteur van magazine Glamour. Vorig jaar werd ze bij de Mercurs hoofdredacteur van het jaar. 

Vanaf 1 maart 2017 komt ze het LINDA. team ondersteunen.   vervult Phaedra Werkhoven tijdelijk de functie van adjunct-hoofdredacteur.

related partner content for mobile comes here

Jildou van der Bijl, hoofdredacteur Linda. en creatief directeur Mood for Magazines: &;Linda. is inmiddels meer dan alleen een magazine met de bijbehorende specials, maar ook een nieuwssite, een online videokanaal, foundation, festival en een creatief bureau. Dat vraagt om uitbreiding van onze professionals. Ik ben enorm blij dat Sanne de overstap naar ons maakt. Zij heeft ontzettend veel ervaring en bovendien de afgelopen jaren Glamour weer helemaal op de kaart gezet.&;

Voor Sanne Groot Koerkamp voelt het als &;een ongelooflijke eer&;. &;Linda. is in mijn ogen het grootste mediamerk van dit moment. Het weet digital, print, mobile, televisie en fysieke events op een ongeëvenaarde manier met elkaar te verbinden. I

Groot Koerkamp begon haar carrière als onderzoeksjournalist bij Nieuwe Revu. Daarna had ze hoofdredacteurfuncties bij onder andere Spunk, Green 2.0 en de modevakbladen Textilia, Schoenvisie en Bengels. Per september 2014 leidt ze Glamour.

Anke de Jong
Bij Glamour (G+J Media) neemt Anke de Jong (29) het hoofdredacteurschap over. Zij was voorheen brand manager voor de titel. ‘Het is een droom die uitkomt om samen met het team van Glamour het merk nog verder uit te bouwen op alle mogelijke platformen, zowel in print als digitaal, met video, events en nog veel meer’, zegt De Jong.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in