Zaak WPP-Tempus voor Takeover Panel
Het Britse Takeover Panel beslist in ongeveer een week of WPP Group onder het bod op Tempus (630 miljoen dollar) uit kan.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
WPP zou zich baseren op de zogenaamde ‘material adverse change’-regel. Door de recente economische teruggang en door de aanslagen in de VS, zouden de cijfers van Tempus minder zijn, aldus WPP. Tempus weigerde afgelopen dinsdag recente (handels)informatie aan WPP Group te overhandigen uit angst dat de overname daardoor wordt gedwarsboomd. De WPP-staf zegt dat het nog steeds gelooft in de ‘strategische voordelen’ van een overname van Tempus. Overigens, zo schrijft Campaign, is het nog weinig partijen gelukt om bij het Takeover Panel onder een overnamedeal uit te komen. Daarnaast heeft WPP nog na de 11e september een extra 3 procent aandeel in Tempus genomen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid