Overslaan en naar de inhoud gaan

Zaak WPP-Tempus voor Takeover Panel

Het Britse Takeover Panel beslist in ongeveer een week of WPP Group onder het bod op Tempus (630 miljoen dollar) uit kan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

WPP zou zich baseren op de zogenaamde ‘material adverse change’-regel. Door de recente economische teruggang en door de aanslagen in de VS, zouden de cijfers van Tempus minder zijn, aldus WPP. Tempus weigerde afgelopen dinsdag recente (handels)informatie aan WPP Group te overhandigen uit angst dat de overname daardoor wordt gedwarsboomd. De WPP-staf zegt dat het nog steeds gelooft in de ‘strategische voordelen’ van een overname van Tempus. Overigens, zo schrijft Campaign, is het nog weinig partijen gelukt om bij het Takeover Panel onder een overnamedeal uit te komen. Daarnaast heeft WPP nog na de 11e september een extra 3 procent aandeel in Tempus genomen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in