Overslaan en naar de inhoud gaan

'Slecht imago Konmar'

Zowel in imago als in merkbeleving blijf supermarktketen Konmar achter op de concurrentie. Zo bleek uit onderzoek van het Centrum voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bijna drie maanden na het lanceren van de nieuwe Konmarformule was de vraag hoe deze formule zich positioneert ten opzichte van zijn twee grootste concurrenten, Albert Heijn en C1000. In augustus heeft het Centrum voor 300 consumenten ondervraagd over imago en beleving van de drie formules. De resultaten van dit onderzoek laten zien dat Konmar nog een lange weg te gaan heeft in het realiseren van de gewenste positionering. Op de aspecten waarop Konmar zich wil onderscheiden van de anderen, 'vol, vers en voordelig', scoort de supermarkt onder de maat. Daarnaast blijft Konmar op service achter bij de twee concurrenten. De extra dienstverlening die Konmar biedt naast het boodschappen doen, zoals de paraplu en de fietspomp, komt wel positief naar voren. (MarketinX)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in