Winstgroei Publicis 3,8 procent
Publicis behaalde in de eerste helft van dit jaar een nettowinst voor goodwill amortisatie en afschrijvingen van 88 miljoen euro. Dat is…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Franse reclamegroep verwachtte aanvankelijk dat de groei in de tweede helft zou aanhouden, ondanks de scherpste daling van reclamebudgetten sinds tien jaar. Maar na de aanslagen in de VS is daar twijfel over gerezen. Mogelijk moet er bezuinigd worden op banen, aldus Campaign. Publicis-chairman Maurice Levy voorspelt dat de advertentiemarkt in de tweede helft van dit jaar verder zal verslechteren en verwacht lichte groei in 2002. "Maar de recente gebeurtenissen maken dat onzeker.”
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid