Overslaan en naar de inhoud gaan

Wegener verkoopt Wegener Fieldmarketing

Uitgeefconcern Wegener verkoopt zijn marketingonderdeel Wegener Fieldmarketing aan SD Bril Beheer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uitgeefconcern Wegener verkoopt zijn marketingonderdeel aan .

related partner content for mobile comes here

Wegener Fieldmarketing heeft een jaaromzet van circa 20 miljoen euro. Er werken ruim tweehonderd mensen. De activiteiten van Wegener Fieldmarketing, oorspronkelijk onderdeel van de direct marketing divisie, worden door Wegener niet langer beschouwd als behorend tot haar strategische kernactiviteiten.

Sytze Bril, directeur van Wegener Fieldmarketing Holding BV en eigenaar van S.D. Bril Beheer BV: 'De jaren onder de Wegener-vlag hebben bijgedragen aan de positieve ontwikkeling van Wegener Fieldmarketing. Hierdoor kon het bedrijf uitgroeien tot marktleider op het gebied van fieldmarketing-activiteiten in de Benelux. Na de verzelfstandiging van Wegener Fieldmarketing zullen we ons richten op een verdere professionalisering van de dienstverlening.'

S.D. Bril Beheer BV, is al eigenaar van 10 procent van het geplaatste gewone aandelenkapitaal.

In oktober vorig jaar maakte de verkoop van Wegener DM bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in