Wegener gaat samenwerken met Interview-NSS
Wegener Huis-aan-huiskranten, uitgever van de gratis krant dé Weekkrant, heeft Interview-NSS de opdracht verleend om voor 2007 het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is de derde keer dat dit bereiksonderzoek plaatsvindt. In het onderzoek wordt het leesbereik binnen de verschillende doelgroepen gemeten van de huis-aan-huiskranten, regionale- en landelijke dagbladen en gratis dagbladen. Ook worden er kwalitatieve aspecten, zoals leesduur, kwaliteit van de redactie en advertenties en gebruikswaarde van het mediumtype huis-aan-huiskranten opgenomen in het onderzoek
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Interview-NSS ondervraagt 24 duizend respondenten in het verspreidingsgebied van Wegener huis-aan-huiskranten. In totaal worden er 475 titels betrokken in het onderzoek waarvan 166 titels van Wegener Huis-aan-huiskranten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRond de zomer van 2007 zal het onderzoek afgerond zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid