
Het is de derde keer dat dit bereiksonderzoek plaatsvindt. In het onderzoek wordt het leesbereik binnen de verschillende doelgroepen gemeten van de huis-aan-huiskranten, regionale- en landelijke dagbladen en gratis dagbladen. Ook worden er kwalitatieve aspecten, zoals leesduur, kwaliteit van de redactie en advertenties en gebruikswaarde van het mediumtype huis-aan-huiskranten opgenomen in het onderzoek
Interview-NSS ondervraagt 24 duizend respondenten in het verspreidingsgebied van Wegener huis-aan-huiskranten. In totaal worden er 475 titels betrokken in het onderzoek waarvan 166 titels van Wegener Huis-aan-huiskranten.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensRond de zomer van 2007 zal het onderzoek afgerond zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee