Wegener gaat samenwerken met Interview-NSS
Wegener Huis-aan-huiskranten, uitgever van de gratis krant dé Weekkrant, heeft Interview-NSS de opdracht verleend om voor 2007 het…
Het is de derde keer dat dit bereiksonderzoek plaatsvindt. In het onderzoek wordt het leesbereik binnen de verschillende doelgroepen gemeten van de huis-aan-huiskranten, regionale- en landelijke dagbladen en gratis dagbladen. Ook worden er kwalitatieve aspecten, zoals leesduur, kwaliteit van de redactie en advertenties en gebruikswaarde van het mediumtype huis-aan-huiskranten opgenomen in het onderzoek
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Interview-NSS ondervraagt 24 duizend respondenten in het verspreidingsgebied van Wegener huis-aan-huiskranten. In totaal worden er 475 titels betrokken in het onderzoek waarvan 166 titels van Wegener Huis-aan-huiskranten.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaRond de zomer van 2007 zal het onderzoek afgerond zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid