Waal aan de Maas wint Creatiefste van Pragma 2010
De online commercial ‘Lifebook. Small ideas. Big smile’ voor Fujitsu Lifebook werd door collega reclamebureaus, branchespecialisten en studenten gekozen tot winnaar van 'Het Creatiefste van Pragma.'
Pragma - de vereniging van onafhankelijke erkende Nederlandse communicatieadviesbureaus - reikt ieder jaar twee prijzen uit. Eén voor de beste reclamecampagne van het jaar en één voor de meest creatieve uiting. Vorig jaar won Waal aan de Maas al Het Beste van Pragma 2009 en dit keer namen ze Het Creatiefste van Pragma 2010 mee naar huis.
In het Koning Willem I College in ’s-Hertogenbosch werd via elektronische stemkastjes bepaald welke inzending tot creatiefste werd gekozen. Strategy director Erwin Oskam mocht uiteindelijk namens Waal aan de Maas de prijs in ontvangst nemen.
Concept: Erwin Oskam en Emiel Boeser (Waal aan de Maas)
Account: Jeroen Vermeulen en Sabine Schut (Waal aan de Maas)
Klant: Martijn Boermans en Christiene Bouwens (Fujitsu)
Producer: Annemieke de Vries (Hotel Rebel)
Regie: Marco Grandia
Camera: Gabor Deak
Edit: Jop te Veldhuis (De Grot)
Muziek en sound design: Sharkee Shark (HaaFaai Deluxe)
Set design: Jeroen Echter
Special effects: Martin Hoekstra
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid