Overslaan en naar de inhoud gaan

Waal aan de Maas wint Creatiefste van Pragma 2010

Het Barendrechtse reclamebureau Waal aan de Maas heeft vorige week de Pragma reclamevakprijs voor de creatiefste reclame van 2010 gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De online commercial ‘Lifebook. Small ideas. Big smile’ voor Fujitsu Lifebook werd door collega reclamebureaus, branchespecialisten en studenten gekozen tot winnaar van 'Het Creatiefste van Pragma.'
Pragma - de vereniging van onafhankelijke erkende Nederlandse communicatieadviesbureaus - reikt ieder jaar twee prijzen uit. Eén voor de beste reclamecampagne van het jaar en één voor de meest creatieve uiting. Vorig jaar won Waal aan de Maas al Het Beste van Pragma 2009 en dit keer namen ze Het Creatiefste van Pragma 2010 mee naar huis.
In het Koning Willem I College in ’s-Hertogenbosch werd via elektronische stemkastjes bepaald welke inzending tot creatiefste werd gekozen. Strategy director Erwin Oskam mocht uiteindelijk namens Waal aan de Maas de prijs in ontvangst nemen.

related partner content for mobile comes here

Concept: Erwin Oskam en Emiel Boeser (Waal aan de Maas)
Account: Jeroen Vermeulen en Sabine Schut (Waal aan de Maas)
Klant: Martijn Boermans en Christiene Bouwens (Fujitsu)
Producer: Annemieke de Vries (Hotel Rebel)
Regie: Marco Grandia
Camera: Gabor Deak
Edit: Jop te Veldhuis (De Grot)
Muziek en sound design: Sharkee Shark (HaaFaai Deluxe)
Set design: Jeroen Echter
Special effects: Martin Hoekstra

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in