Overslaan en naar de inhoud gaan

Programmabladen AKN wordt Bindinc.

‘Bindinc.’ is de nieuwe naam van BV Programmabladen AKN.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe naam en daarmee ook een nieuwe huisstijl gaat per 1 februari 2011 in. De komende tijd wordt de rebranding voorbereid. Volgens Barent Momma, algemeen directeur van Bindinc., is de nieuwe naam een logisch vervolg op de strategische koers van het bedrijf: 'Bindinc. is het custom publishing bedrijf dat met kwalitatieve uitgeefproducten en -diensten doelgroepen bindt aan omroepen en verenigingen. Daarnaast is Bindinc. specialist in het tailormade leveren van verrijkte programma-informatie ten behoeve van tv-gidsen, zowel in print als digitaal.'
Volgens Momma is de nieuwe naam Bindinc. gekozen omdat de naam refereert aan het woord binding en aan inc. van incorporated of incorporation wat staat voor professionaliteit, solide onderneming, hoge ambitie. 'Wij streven als professionele organisatie een hechte binding na met onze klanten, onze medewerkers en leveranciers. En natuurlijk een goede binding met de leden van onze omroepen Avro, KRO en NCRV.
Programmabladen AKN is uitgever van de omroepbladen Avrobode, Televizier, KRO Magazine, Mikro Gids, TVFilm, NCRV-gids, de bladen Kunst & Cultuur en Vier! en onder meer de site .

related partner content for mobile comes here

Het communicatieadvies bureau Osmose en reclamebureau Babbels zijn verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de nieuwe naam, logo en huisstijl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in