Programmabladen AKN wordt Bindinc.
De nieuwe naam en daarmee ook een nieuwe huisstijl gaat per 1 februari 2011 in. De komende tijd wordt de rebranding voorbereid. Volgens Barent Momma, algemeen directeur van Bindinc., is de nieuwe naam een logisch vervolg op de strategische koers van het bedrijf: 'Bindinc. is het custom publishing bedrijf dat met kwalitatieve uitgeefproducten en -diensten doelgroepen bindt aan omroepen en verenigingen. Daarnaast is Bindinc. specialist in het tailormade leveren van verrijkte programma-informatie ten behoeve van tv-gidsen, zowel in print als digitaal.'
Volgens Momma is de nieuwe naam Bindinc. gekozen omdat de naam refereert aan het woord binding en aan inc. van incorporated of incorporation wat staat voor professionaliteit, solide onderneming, hoge ambitie. 'Wij streven als professionele organisatie een hechte binding na met onze klanten, onze medewerkers en leveranciers. En natuurlijk een goede binding met de leden van onze omroepen Avro, KRO en NCRV.
Programmabladen AKN is uitgever van de omroepbladen Avrobode, Televizier, KRO Magazine, Mikro Gids, TVFilm, NCRV-gids, de bladen Kunst & Cultuur en Vier! en onder meer de site TVGids.nl.
Het communicatieadvies bureau Osmose en reclamebureau Babbels zijn verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de nieuwe naam, logo en huisstijl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid