Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever ziet verdere groei

Unilever verwacht dat omzet en winstmarge dit jaar verder stijgen, ondanks een economische groeivertraging en een verdere stijging van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zei topman Patrick Cescau gisteren na de presentatie van de resultaten over 2007 tegen Het Financieele Dagblad. Unilever heeft de afgelopen jaren het mes gezet in zijn Europese organisatie. De Nederlandse en Belgische marketingtakken werden samengevoegd.

related partner content for mobile comes here

Cescau: 'We zijn een efficiëntere, flexibelere organisatie die meer dan voorheen over de hele wereld actief is.' In het vierde kwartaal van 2007 zette Unilever een groeispurt in met een groter dan verwachte omzettoename. De onderliggende omzet, die de verkoop van bedrijfsonderdelen buiten beschouwing laat, nam toe met 6,1 procent. Het was de grootste toename van de afgelopen vijf jaar. De onderliggende operationele winst nam toe met 0,2 procentpunt tot 11,1 procent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in