Overslaan en naar de inhoud gaan

Transavia richt zich met YouTube-kanaal op Generatie Z

De luchtvaartmaatschappij wil via een YouTube-kanaal de merkvoorkeur onder jongeren vergroten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Transavia heeft nu een YouTube-kanaal, waarmee het ‘generatie Z wil aanspreken’. Doel is om jongeren ‘te informeren, te entertainen en enthousiast te maken voor vliegen met Transavia’.

related partner content for mobile comes here

Generatie Z besteedt veel tijd aan YouTube, meer dan aan traditionele media, zoals televisie en radio, aldus Transavia.

Door via de webseries duidelijk te maken wie Transavia is, wil de vliegmaatschappij op lange termijn haar merkvoorkeur onder generatie Z vergroten.

Binnenkort kunnen mensen op het YouTube-kanaal vijf webseries volgen. Ze krijgen zo een kijkje in de wereld van Transavia. De campagne wordt afgetrapt met de ‘Bucketlist Hunt’ waarin vier bekende YouTubers (Tony Junior, Sophie Milzing, Marije van der Made en Nesim Najih) de hoofdrol spelen.

In de andere vier webseries spelen de medewerkers van Transavia de hoofdrol. Erik-Jan Gelink, commercieel directeur bij Transavia: ‘Wij geloven in de onderscheidende kracht van onze eigen mensen. Zij kennen Transavia als geen ander. In veel formats spelen collega’s dan ook de hoofdrol.’

Om sneller met videocontent in te kunnen spelen op de actualiteit heeft Transavia een inhouse studio opgericht. Op de Bucketlist Hunt na worden alle producties hier gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in