Overslaan en naar de inhoud gaan

TPG's Koorstra DM Man van het Jaar

Harry Koorstra, lid van de raad van bestuur van TPG en verantwoordelijk voor alle mailactiviteiten, is benoemd tot DM Man van het Jaar 2002.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij werd gisteren onderscheiden tijdens de DMSA Marketingdagen 2002 in Groningen. Koorstra werd niet alleen geprezen voor de strategische keuzen van TPG Post richting nieuwe media en online communicatie, maar ook voor de manier waarop hij kennis over direct marketing, de mediumtypes en hun werking stimuleert. 'Onder zijn leiding verschenen instrumenten zoals mailmonitor en maileffect voor het verkrijgen van hogere efficiency van direct mailings, het product DM Benchmark, ter vergelijking van dm-prestaties, en het product Loyalty Scan voor inzicht in aspecten als koopgedrag, klantbinding en tevredenheid van klanten.' Pikant genoeg had TPG Post net als in afgelopen jaren geen stand op de DMSA-beursvloer. Koorstra volgt Gerard Wolfs (Robeco) op als DM-man.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in