Supermarktoorlog werkt echt...
Merkartikelen zijn in Nederlandse supermarkten een van goedkoopste van Europa. Dat concludeert ACNielsen in de Euro Price Barometer. Alleen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Merkartikelen zijn in Nederlandse supermarkten een van goedkoopste van Europa. Dat concludeert ACNielsen in de Euro Price Barometer. Alleen Duitsland is nog goedkoper.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
En daarmee kunnen we concluderen dat de supermarktoorlog minimaal 1 winnaar kent; de consument. Hoewel deskundigen al maanden roepen dat de consument er niet beter van wordt (prijzen van andere artikelen zouden stiekum omhoog gaan), blijkt uit dit onderzoek anders.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSACNielsen vergeleek 160 identieke internationale merkartikelen die worden verkocht in 15 Europese markten bij ruim 25.000 supermarkten.
Helaas zijn huismerkartikelen niet meegenomen in het onderzoek...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid