Super Sunday: Super reclame


De spotjes zijn ongeveer de duurste ter wereld. Zo berichtte we vorig jaar al dat het Amerikaanse onderzoeksbureau TNS Media Intelligence een historisch onderzoek deed naar de advertentie-uitgaven in de afgelopen veertig jaar SuperBowl geschiednis.
In deze periode is ongeveer elf uur advertentieruimte verkocht en uitgezonden, ter waarde van 1.72 miljard dollar! Dat waren 14.000 advertenties, elk zo een gemiddelde waarde vertegenwoordigend van ? 95.000,-.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEn sinds zondag zijn hier de nodige commercials bijgekomen. Zo heeft Bud light maar liefst 6 (!) verschillende commercials aan het rijtije toegevoegd
Een volledig overzicht van de commercials op en rond de SuperBowl XLII finale is hier terug te vinden
Maar mijn favoriet is de Mac Air commercial voor de nieuwe notebook van Apple
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid