Staatsloterij-account naar TBWA\Neboko
Na een intensieve oriëntatie heeft de Nederlandse Loterij besloten haar grootste spelmerk bij TBWA\Neboko onder te brengen.
Dit betekent dat er na vier jaar een einde komt aan de samenwerking tussen de Staatsloterij en Lemz.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
'TBWA\Neboko heeft ons verrast met een spraakmakende en vernieuwde merkstrategie; een sympathiek concept dat voor velen herkenbaar is en spelers enthousiasmeert', aldus Arno de Jong, Directeur Brands en Portfolio Nederlandse Loterij.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaPatritia Pahladsingh, managing Partner TBWA\Neboko, licht toe: 'In de nieuwe marketing-aanpak hebben we een idee ontwikkeld dat we omnichannel kunnen uitrollen van instore tot massamediaal.’'
De nieuwe campagne zal in oktober van start gaan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid