Overslaan en naar de inhoud gaan

Staatsloterij-account naar TBWA\Neboko

Na een intensieve oriëntatie heeft de Nederlandse Loterij besloten haar grootste spelmerk bij TBWA\Neboko onder te brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dit betekent dat er na vier jaar een einde komt aan de samenwerking tussen de Staatsloterij en Lemz.

related partner content for mobile comes here

'TBWA\Neboko heeft ons verrast met een spraakmakende en vernieuwde merkstrategie; een sympathiek concept dat voor velen herkenbaar is en spelers enthousiasmeert', aldus Arno de Jong, Directeur Brands en Portfolio Nederlandse Loterij.

Patritia Pahladsingh, managing Partner TBWA\Neboko, licht toe: 'In de nieuwe marketing-aanpak hebben we een idee ontwikkeld dat we omnichannel kunnen uitrollen van instore tot massamediaal.’'

De nieuwe campagne zal in oktober van start gaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in