Overslaan en naar de inhoud gaan

SMS-dienstverlener CM Groep neemt KPN’s Callfactory over

Werkplekken en handelsnaam blijven behouden binnen CM.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Callfactory is van oudsher een echt bel- en IVR-bedrijf dat is ontstaan nadat tijdens het Henny Huismans Soundmixshow 6 miljoen kijkers telefonisch gingen stemmen en het landelijk telefoonnetwerk door overbelasting lam werd gelegd. Voor het moederbedrijf was het van belang om door het opzetten van een gespecialiseerde organisatie deze netwerk problemeen uit de weg te gaan. 

related partner content for mobile comes here

De overname van Callfactory is onderdeel van een consoliderende strategie binnen de Nederlandse, maar ook de Belgische, Franse en Britse mobile messagingmarkt. De basis voor die strategie werd in 2007 gelegd waarna 10 zowel Nederlandse als Belgische bedrijven aanhaakten bij of opgingen in CM. Zo ging het Belgische MobileWeb onlangs op in CM Telecom België.

Jeroen van Glabbeek (CEO van CM): &;De overname van Callfactory is een belangrijke stap voor CM. KPN Callfactory heeft een grote aantrekkingskracht op de mobiele markt en grote bedrijven. Callfactory is het eerste en tevens grootste bedrijf dat zich specialiseerde in telefoondiensten en IVR. Dat willen we weer terugbrengen naar Callfactory. Mede door de overname van Callfactory verwachten we een omzetgroei van 55 naar 66 miljoen euro dit jaar.&;

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in