Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken start het digitale platform @wherenext

‘Social compas’ voor het meten van real time activiteiten van steden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bierproduct wil met het wherenext platform zijn merk verder versterken en consumenten nieuwe ervaringen te laten beleven in hun steden. Het Wherenext sociale mediaproject is een uitbreiding op de eerder door de brouwer gestarte ‘Cities of the World’-campagne.

related partner content for mobile comes here

 is een soort &;social compas&; om te zien welke sociale activiteiten allemaal plaatsvinden. Het dient consumenten te helpen met de vraag waar heen te gaan voor een leuk uitje of event. Het platform gebruikt hiervoor verschillende bronnen op social media waaronder Twitter en Instagram en rangschikt deze activiteiten middels een algoritme. Consumenten die willen weten wat er in de stad te beleven valt kunnen met hun locatie tweeten en krijgen vervolgens aanbevelingen.

Zie commercial: 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in