Overslaan en naar de inhoud gaan

Sites van internetmarketingbureaus: niet best

Uit onderzoek blijkt dat de websites van internetmarketingbureaus veel te wensen overlaten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Internetmarketingbureaus brengen adverteerders en advertentieruimteaanbieders bij elkaar. Je zou verwachten dat internetmarketingbureaus op hun eigen websites het goede voorbeeld geven, maar niets is minder waar. Het ProfNet Institut für Internet-Marketing bekeek de sites van achttien bekende firma’s op layout, handling, inhoud en interactiviteit, en de winnaar – Real Media - haalt slechts 50 punten op een maximaal te halen puntenaantal van 100. De gemiddelde score is 39,3. In alle vier de onderzochte dimensies schieten de websites tekort. Op het gebied van interactiviteit werden gemiddeld 3,3 punten gescoord op een maximaal te halen puntenaantal van 20, in de inhoudsdimensie gemiddeld 15 punten op een maximum van 40. Het moet allemaal veel klantgerichter en interactiever. Een goede website van een internetmarketingfirma moet de volgende eigenschappen hebben: doelgroepgerichte navigatie, individualisering, referenties, testimonials en casestudies en relevante data die door klanten kunnen worden gedownload.

related partner content for mobile comes here

< SIZE=1>Bron: absatzwirtschaft<#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in