Sites van internetmarketingbureaus: niet best
Internetmarketingbureaus brengen adverteerders en advertentieruimteaanbieders bij elkaar. Je zou verwachten dat internetmarketingbureaus op hun eigen websites het goede voorbeeld geven, maar niets is minder waar. Het ProfNet Institut für Internet-Marketing bekeek de sites van achttien bekende firma’s op layout, handling, inhoud en interactiviteit, en de winnaar – Real Media - haalt slechts 50 punten op een maximaal te halen puntenaantal van 100. De gemiddelde score is 39,3. In alle vier de onderzochte dimensies schieten de websites tekort. Op het gebied van interactiviteit werden gemiddeld 3,3 punten gescoord op een maximaal te halen puntenaantal van 20, in de inhoudsdimensie gemiddeld 15 punten op een maximum van 40. Het moet allemaal veel klantgerichter en interactiever. Een goede website van een internetmarketingfirma moet de volgende eigenschappen hebben: doelgroepgerichte navigatie, individualisering, referenties, testimonials en casestudies en relevante data die door klanten kunnen worden gedownload.
<#FONT SIZE=1>Bron: absatzwirtschaft<#/FONT>
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid