Overslaan en naar de inhoud gaan

'Relatiemagazines zorgen voor beter imago’

Relatiemagazines dragen bij aan het realiseren van marketing- en communicatiedoelstellingen. Ze versterken de relatie met de klant en ze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Circa driekwart van de ondervraagde lezers van relatiemagazines zegt het bedrijf aan te bevelen aan anderen, ten opzichte van bijna zestig procent van de niet lezers. Behalve dat lezers van relatiemagazines een betere relatie met de afzender hebben dan niet–lezers, hebben lezers volgens het onderzoek een positiever beeld van de afzender en zijn zij meer genegen de relatie voort te zetten. Daarnaast kijken zij minder naar alternatieven en zijn ze minder gevoelig voor prijs.

related partner content for mobile comes here

In het onderzoek wordt gekeken naar de branches retail, automotive en finance. In een vergelijking worden de retailmagazines het hoogst gewaardeerd (rapportcijfer 7,4), gevolgd door automotive (rapportcijfer 7,2) en finance (rapportcijfer 6,9). Voor alledrie de sectoren geldt dat lezers een sterkere binding ervaren en een beter beeld hebben van de sponsor van het magazine dan niet-lezers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in