Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis genoemd als koper van Saatchi & Saatchi

Frans koopt Brits. Publicis onderhandelt over de overname van Saatchi & Saatchi.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De internationale media zijn er absoluut van overtuigd welke geheime partij er achter de Britten aan zit. Eerder werd ook een bureau als Grey genoemd, vooral vanwege het feit dat zowel Grey als Saatchi’s Procter & Gamble als gemeenschappelijk klant hebben.

related partner content for mobile comes here

Publicis, dat eerder in de race was voor Y&R om uiteindelijk te worden afgetroefd door grootmacht WPP, zou bereid zijn om, overwegend in aandelen, het equivalent van zo'n 1.7 miljard euro neer te leggen voor het ooit door Maurice en Charles Saatchi opgerichte bureau. De broers Saatchi leiden inmiddels concurrent M&S Saatchi.In reclamekringen wordt verwacht dat Publicis en Saatchi & Saatchi als strikt gescheiden -en geleide- netwerken zullen voortbestaan. Een belangrijke reden daarvoor is het potentiële conflicterende belang: Publicis werkt voor Renault, Saatchi & Saatchi voor Toyota.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in