Overslaan en naar de inhoud gaan

Projectcommunicatie tot na de finish

"Beste bewoner, ondernemer aan de Mauritskade, bedankt voor uw betrokkenheid bij het opknappen van de Mauritskade. Het werk zit er weer op,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veel projectcommunicatie blijkt in de praktijk te stoppen als de weg open is, het gebouw er staat of de dijk is aangelegd. Dat wordt keurig gevierd met een wethouder of minister, of zelfs de Koning als het project groot genoeg is. Maar vaak stopt het daarna. Heeft het project nu werkelijk na ingebruikname die effecten die men bij de start er van voor ogen had? En worden de partijen uit de directe omgeving bedankt voor hun geduld, verdraagzaamheid en medewerking? Pal voor mijn deur aan de overkant van de Singelgracht werd de Mauritskade compleet heringericht. Om de overlast te beperken hadden DIVV, Liander, Waternet, GVB en het Stadsdeel de krachten gebundeld en hun deel in het tracé netjes bij het grotere geheel gevoegd. En nog was deze belangrijke verkeersader enkele maanden afgesloten en leek de kade een tijd lang meer op de Gazastrook dan op een stukje Amsterdam. Omrijden, verdwaalde toeristen alternatieve routes uitleggen, de normale olifantenpaadjes waren opeens weg.

related partner content for mobile comes here

Maar goed, het ziet er allemaal prachtig uit, kan weer jaren mij en straalt kwaliteit uit. En volgens planning opgeleverd. En zo'n bedankje van het projecttteam demonstreert voor mij de omgevingsgerichtheid van een projectteam: complimenten!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in