Overslaan en naar de inhoud gaan

PricewaterhouseCoopers wordt PwC

PricewaterhouseCoopers heeft zijn huisstijl vernieuwd en heet voortaan PwC.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het concern doet dit naar eigen zeggen 'om zijn wereldwijde netwerk sterker en moderner aan haar klanten, mensen en markten te presenteren'. Centraal in de nieuwe huisstijl staat het nieuwe logo dat bestaat uit de initialen PwC.

related partner content for mobile comes here

Sinds de fusie in 1998 worden in de praktijk de initialen PwC en de volledige naam PricewaterhouseCoopers zowel binnen als buiten PwC door elkaar heen gebruikt. PwC kiest nu voor een consistent gebruik van de naam om de herkenbaarheid te vergroten. 'PricewaterhouseCoopers' blijft nog steeds de volledige juridische naam van de wereldwijde organisatie en wordt bijvoorbeeld gebruikt bij het tekenen van accountantsverklaringen.

De nieuwe visuele identiteit gaat vandaag live in de 151 landen waar PwC met ruim 160.000 mensen actief is. In Nederland benut PwC haar sponsorovereenkomst met Oranje om tijdens de EK-wedstrijd Nederland-Zweden de nieuwe naam breed te presenteren. Vanaf dan zal de naamswijziging door middel van radiocommercials en online- en dagbladadvertenties in Nederland onder de aandacht worden gebracht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in