PricewaterhouseCoopers wordt PwC
Het concern doet dit naar eigen zeggen 'om zijn wereldwijde netwerk sterker en moderner aan haar klanten, mensen en markten te presenteren'. Centraal in de nieuwe huisstijl staat het nieuwe logo dat bestaat uit de initialen PwC.
Sinds de fusie in 1998 worden in de praktijk de initialen PwC en de volledige naam PricewaterhouseCoopers zowel binnen als buiten PwC door elkaar heen gebruikt. PwC kiest nu voor een consistent gebruik van de naam om de herkenbaarheid te vergroten. 'PricewaterhouseCoopers' blijft nog steeds de volledige juridische naam van de wereldwijde organisatie en wordt bijvoorbeeld gebruikt bij het tekenen van accountantsverklaringen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe nieuwe visuele identiteit gaat vandaag live in de 151 landen waar PwC met ruim 160.000 mensen actief is. In Nederland benut PwC haar sponsorovereenkomst met Oranje om tijdens de EK-wedstrijd Nederland-Zweden de nieuwe naam breed te presenteren. Vanaf dan zal de naamswijziging door middel van radiocommercials en online- en dagbladadvertenties in Nederland onder de aandacht worden gebracht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid