Pathé en Unicef werken samen
Het gaat om een samenwerking van meerdere jaren. Dit jaar staat de campagne tegen kindersterfte centraal.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Er komen Pathé/Unicef-weken om bioscoopbezoekers te stimuleren mee te doen aan sms-acties of om donateur te worden van Unicef, de kinderrechtenorganisatie van de Verenigde Naties.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Lauge Nielsen, directeur Pathé Nederland: ‘We onderschrijven de doelstellingen van Unicef en bieden hen graag een platform aan om hun acties extra onder de aandacht te brengen.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Nederlandse bioscopen kennen een traditie van opkomen voor kinderen. In 1927 werd door de toenmalige bioscoopbond, Stichting Bio opgericht. In de bioscoop werd altijd gecollecteerd voor Bio Vakantieoord.
Tegenwoordig collecteert Stichting Bio middels bioscoopreclame die oproept te doneren middels een sms.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid