Overslaan en naar de inhoud gaan

Nuon komt met de Afsprakenmaker, en social saving

In opdracht van Nuon ontwikkelde Red Urban de Afspraakmaker. Een tool waarbij je via Facebook een afspraak in kan plannen met vrienden en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In opdracht van Nuon ontwikkelde de . Een tool waarbij
je via Facebook een afspraak in kan plannen met vrienden en familie om samen iets leuks te gaan doen.

related partner content for mobile comes here

So far so good. Maar Nuon zegt vervolgens: En op het moment dat je samen uit bent, kan er thuis energie bespaard worden.

Nuon noemt het ‘social saving’. Want samen dingen doen is niet alleen goedkoper, maar maakt energie besparen opeens ook veel leuker... Als je samen uit bent, bespaar je thuis energie. Je hoeft je huis niet te verwarmen, het fornuis niet te gebruiken en de lichten blijven uit. Dat scheelt een hoop stroom en gas en het is nog leuk ook…

Social saving:je lekker laten fêteren en thuis alle apparaten uitzetten om geld te besparen. Het is wel erg simpel bedacht, maar ook wel weer heel erg Nederlands. En dat is in.
Dus misschien slaat het aan…

Wel jammer dat de mobiele variant van de Afsprakenmaker er nog niet is.

Nuon lanceert de Afspraakmaker met een speciale EK-actie, waarbij iedereen die de tool gebruikt kans maakt op één van de vijf energiezuinige LED-tv’s.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in