Overslaan en naar de inhoud gaan

NRC stopt sponsoring toneelprijs

NRC Handelsblad stopt na een periode van vier jaar als naamgevend hoofdsponsor van de NRC Handelsblad Toneelpublieksprijs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reden is een bijstelling in het sponsorbeleid van de krant. De onderscheiding is een begrip in de toneelsector. Op 20 juni volgend jaar wordt de prijs voor het laatst onder de huidige naam uitgereikt in Carré.

related partner content for mobile comes here

De winnaar ontvangt 35.000 euro voor het realiseren van een nieuwe toneelproductie en 20.000 euro aan advertentieruimte in het NRC. De organisatie gaat op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in