
Die Best YET werd gehouden in Oslo (Noorwegen). De twee Nederlandse creatieve teams die de Cebuco/ADCN workshop op 28 maart wonnen, dongen mee naar deze prijs. Het waren Jesse Varwijk en Michael Maaskamp (Link. Business Creatives) en Jurre van de Ven en Luuk van de Put (studenten Willem de Kooning Academie). Dat laatste team eindigde als zesde. Een team uit Ierland ging er met de hoofdprijs vandoor.
Twintig teams uit 10 verschillende Europese landen ontwikkelden een dagbladcampagne voor Jarlsberg, een premium kaas uit Noorwegen (derde export product van het land). Alle concepten werden beoordeeld door een internationale jury, met onder anderen Daniel Bödeker (Duitsland), Frank Marinus (België), Gilles Fichteberg (Frankrijk) en Thijs Bontje (Nederland).
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe Best YET competitie wordt volgend jaar gehouden op 23 en 24 mei in Wenen, Oostenrijk. De Nederlandse voorrondes zijn in maart 2013, via de Cebuco/ADCN workshop.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee