Overslaan en naar de inhoud gaan

SuperRebel positioneert ERU smeerkaas als beautycreme

SuperRebel heeft voor Eru smeerkaas een campagne gemaakt met Renate Verbaan in de hoofdrol. Eru wordt gepositioneerd als het ultieme…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

SuperRebel zegt over de campagne: ' Er goed uitzien begint niet met een dieet, afslankproduct of beautycrème. Het begint met goed en verantwoord eten. Dat is de boodschap van ERU Balans 15+. Deze boodschap is verpakt als ultieme beautycampagne, waarin voormalig model Renate Verbaan het product aanprijst als haar beautygeheim: in plaats van een crème smeert zij met ERU Balans.'
De campagne werd gemaakt samen met fashionfotografen en regisseurs Petrovski+Ramone.

related partner content for mobile comes here

De campagne wordt gelanceerd tijdens de Libelle Zomerweek. Behalve uit tv en print bestaat de campagne uit outdoor, vrachtwagens en een Facebook-app.

De commercial

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De making of

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in