Overslaan en naar de inhoud gaan

Nauwere samenwerking callcenterclubs

VCN (Vereniging Contactcenters Nederland) en WGCC (Werkgeversvereniging Callcenters) gaan nog intensiever samenwerken. Ze streven op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de besturen is de tijd rijp voor één geluid vanuit de totale callcenterbranche: zelfregulering en de behartiging van het belang van de consument moeten positief benaderd worden. Dat kan volgens beide door te werken vanuit commerciële opportuniteit en de maatschappelijke positie die callcenters inmiddels hebben ingenomen.

related partner content for mobile comes here

Het waarborgen van consumentenbelangen vormt een belangrijk thema in de samenwerking tussen VCN en WGCC. Het initiatief van de Consumentenbond om te komen tot een Meldpunt Telemarketing wordt positief ontvangen. Samenwerking tussen zo'n meldpunt en het door de sector ingestelde Infofilter wordt daarbij aanbevolen. VCN en WGCC overwegen om deze tijdelijke voorziening van de Consumentenbond op te laten volgen door een meer permanent meldpunt telemarketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in