Overslaan en naar de inhoud gaan

Naam Brilmij keert terug

De Pearle Trust organisatie heeft een nieuwe organisatiestructuur. Daarom keert de in 1990 verdwenen naam Brilmij terug.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Twaalf jaar geleden werd Brilmij veranderd in Pearle Opticiens. Brilmij Groep is de nieuwe naam voor de holding, waaronder vier werkmaatschappijen vallen: Pearle, Pearle Belgium, Groeneveld Winkelbedrijven en The Vision Factory. In deze structuur krijgen de winkelorganisaties een onafhankelijke ondersteuning. In de Brilmij Groep zijn alle facilitaire afdelingen geplaatst, binnen Pearle zijn de 200 Pearle winkels ondergebracht, plus de afdelingen marketing, category management en verkoop. De winkels worden daarbij ondersteund door de facilitaire afdelingen van de Brilmij Groep en de producten worden geleverd vanuit The Vision Factory.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Frans kemper

Hallo , goedemorgen. Ik ben oudmedewerker van brilmij b.v. . Ik ben in het bezit van een valkoog die het bedrijf mij gegeven heeft met het 25jr bestaan. Deze wil ik graag verkopen aan een geintreseerde en werkzaam in de optiek groep brilmij. Ik was in die tijd een van de jongste en sta bijna aan mijn pensioen. 16 jaar gewerkt met brilmij daarna met Groeneveldopticiens een 12jaar.
Graag wil ik dat u in het nieuwsberichten intern plaatst. Op deze manier krijgen allen een kans.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in