Mindshare wint Ubisoft
Het mediabureau gaat de mediastrategie, planning en inkoop doen voor de ontwikkelaar en uitgever van games.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De samenwerking gaat per 1 januari in.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ubisoft was al eerder klant in de UK, Duitsland, Spanje en Frankrijk. Na een uitstapje bij Havas keert deze klant weer terug als wereldwijde klant bij Mindshare. In Nederland werkt Mindshare voor het eerst voor Ubisoft.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRuud de Langen, ceo Mindshare: 'Een klant als Ubisoft leent zich per definitie voor een dynamische niet traditionele middelenaanpak. En daar voelen wij ons helemaal bij thuis met onze "adaptive marketing" propositie”.
Marcel Keij, marketing director Ubisoft Benelux: 'We zien uit naar de samenwerking met Mindshare om onze positie op de gamemarkt verder uit te bouwen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidvisit here for cheapest flights tickets
https://www.puspack.com/