Overslaan en naar de inhoud gaan

Mindshare wint Ubisoft

Het mediabureau gaat de mediastrategie, planning en inkoop doen voor de ontwikkelaar en uitgever van games.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De samenwerking gaat per 1 januari in.

related partner content for mobile comes here

Ubisoft was al eerder klant in de UK, Duitsland, Spanje en Frankrijk. Na een uitstapje bij Havas keert deze klant weer terug als wereldwijde klant bij Mindshare. In Nederland werkt Mindshare voor het eerst voor Ubisoft.

Ruud de Langen, ceo Mindshare: &;Een klant als Ubisoft leent zich per definitie voor een dynamische niet traditionele middelenaanpak. En daar voelen wij ons helemaal bij thuis met onze "adaptive marketing" propositie”.

Marcel Keij, marketing director Ubisoft Benelux: &;We zien uit naar de samenwerking met Mindshare om onze positie op de gamemarkt verder uit te bouwen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Puspack

visit here for cheapest flights tickets
https://www.puspack.com/

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in